Täck lös

Godkväll!

Ska snart gå och lägga mig, känns ganska skönt att man faktiskt kan bli jätte trött innan kl är 12. ;) Fast nu är klockan över 12, skulle ha gått och laggt mig tidigare om jag haft något täcke att sova med. Någon av våra två katter hade kissat i det så mamma fick tvätta det och det har inte torkat ännu. Som tur är så får jag låna Jonathans så länge. Ska ju bara sova med det en natt.

Åkte aldig buss idag, Annika körde mig istället. Hon hade ingenting att göra, pappa är sjuk och bara kollar på fotboll. Så hon körde hem mig för att fördriva en timme. :)

Mormor var hemma när jag kom hem, roligt att träffa henne. Hon stannade och åt mammas hemma gjorda pizza. Mumms! Efter att hon åkt hem så satte jag mig och mamma lite vid hennes dator och kollade runt lite tills Robinsson började.

Nu ska jag gå upp och bädda, om inte mamma varit så snäller och redan gjort det. :) Ska nog läsa lite Twilight en stund ockås, antagligen inte så länge mad tanke på hur trött jag är. ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0