Hon är klar!

Äntligen är hon klar! Hon som jag slitit med i vet inte hur många timmar som helst! Och äntligen har jag bestämt mig för att hon är klar! 


                                                                        Kenza!

Är alldeles skakig, nervös, hoppig. Brukar alltid bli så när jag arbetat med en bild en längre tid och jobbat stenhårt med den. Dom allra sista 5-10 minuterna är det som jobbigast att teckna. Då är man så spänd och glad att den snart är klar och att den blir så bra. Brukar vara väldigt otålig då, var tvungen att stänga av musiken, stänga dörren och sätta mig på golvet. Hoh.. haha.

Hon är klar.. !

Det kommer en bättre bild senare. Är så skakig att det inte blir några bra. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att rita! :)

2010-01-29 @ 23:46:03
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0