Elefant

Hej!

Har precis suttit och teckat lite av en eleftant till Annika, pappas tjej, hon hade en tavla hemma med tre rutor i, men hon visste inte vad hon skulle ha i dom. Så hon frågade mig om jag ville göra någonting, så jag bestämde mig för att rita tre djur, en elefant, en zebra och en giraff. Bilderna blir inte så stora, 15x10 men det går ganska bra ändå även om det blir lite småttigt ibland.

Ikväll så är det taco kväll, vad är en helg hos pappa utan tacos? Jag lovar, vi ätar tacos varje helg. Eller jag vet inte hur det är på helgerna då jag är hos mamma men när jag är här så är det tacos en kväll som gäller. ;)

Ska spela sims nu och kommer nog att var fast i det hela dagen. Fram tills tacosen iallafall, hehe.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0