BKF

Hej, sitter just nu och har BKF, eller vi har rast men min kompis hade lite kvar att göra så jag väntar på henne. :)

Har inte orkat att skriva så mycket sen jag kom hem från Kläppen. Men nu så fick jag lusten tillbaka! Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... kankse om vad jag gjort idag?

Började kl 8 idag, skulle egentligen börjat vid 9 men vi skulle på mässa i idrottshallen och få information om våra inividuella val som vi ska göra i början av februari. Funderar på att välja Bild och formgivning och Matte B. Kom på att vi inte har någon mer matte efter det här året, tråkigt. Men tur att det finna att välja! Tycker att det är lite tråkigt med matte A som vi har nu, allting är så enkelt. Behöver någonting att få bita i, men matte A är som att bita i en klump smör! Haha.

Vi börjar snart igen och ska gå tillbaka till klassrummet så jag hinner inte skriva så mycket mer.

hejdå!



Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Sv: De är slut men vi kan göra nya.. =)



Det blir pizza i morrn förresten, passar det fröken?



Kram!

2010-01-15 @ 13:34:59
URL: http://www.annsann.com
Postat av: sabiha

SV: Okej! :D

2010-01-15 @ 17:01:14
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0