Helgen

Hej!

Har precis tränat på engelska glosorna vi har tills imorgon, ska snart gå packa upp mina saker och gå och duscha. :)

I helgen har det inte hänt så hemskt mycket. I fredags åkte jag hem till mamma efter skolan, vi åkte till knalleland och sväng och sen åkte vi till Maxi och handlade. På kvällen gjorde mamma Kina mat som vi åt medans vi kollade på Let´s dance. Var nära på att somna efter Solsidan som kommer efter, så jag gick upp och la mig och fick en liten gris på köpet. Jonathan var också trött så han kom och sov hos mig hela natten. :)

Igår så fick jag mensvärk när jag vaknade så jag tog det lugt hela dagen. Ritade lite i min målarbok som jag köpte på Bokia i knalleland.  Riktigt rolig målarbok, man ritar kläder på tjejer. Min yngre kusin hade två sånna med sig i Kläppen som vi ritade i, hihi. :)

Kollade på Melodifestivalen också, rätt låtar gick vidare, sen kollade jag på när mamma satt och spelade online spel. Tråkigt som tusan! Haha, så jag gick upp och ritade istället. :)

Idag så färgade mamma mina ögonfransar sen åkte jag med Pappa och Oscar till Farmor och Farfar och käkade middag sen åkte vi hem och nu sitter jag här. :)

Ska skynda mig in i duschen nu, pappa har pausat blåsningen så jag inte missar det.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0