Sjuk

Hej!

Sitter här hemma och är sjuk. :( Snuva och slö, gick till skolan iaf. Men en bit in på lektionen när vi hade rast, måste ha rast mitt i eftersom vi har så himskans långa lektioner, så frågade jag läraren om jag fick gå hem. Och det fick jag, skulle ha ett grupparbete med en anna tjej. Stackars henne som för göra allt själv. Men jag skulle nog inte ha orkat göra det idag.

Åt ännu en frukost när jag kom hem, eftersom jag inte han äta så mycket och kände inte för att äta när jag vaknade.

Usch, känner inte för att skriva. Vill rita med vet inte vad.. orkar inte ta tag i det men vill så gärna göra det. Haha, jobbigt.

Ska nog gå och lägga mig och kolla på förhäxad. Har bestämt att kolla klart på alla 4 säsonger innan jul då jag tänker önska mig den 5 säsongen. Men om jag inte får den så tänker jag köpa den själv. :)

Kram från snuvfia! 

 

Kommentarer
Postat av: Ann

Krya på dig!



Har en ny bok hemma som du kanske vill läsa... av en författare som har skrivit ett antal böcker som jag vet att du har en stor förkärlek för.. =)



Kram!

2009-09-15 @ 13:06:13
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0