Plugg plugg

Hej!

Sitter och hostar och hostar och tja, hostar.. är förskyld igen. :(

Hinner inte skriva så mycket just nu. Måste göra lite läxor.
  Har Svenska tills nästa fredag och det går inte så bra än så länge. Och så ska jag skriva om hur barnomsorgen var förr i tiden tills imorgon på datorn och så har jag prov i ULS:en på tisdag om första levnadsåret och lite annat smått och gott. :) Och så har jag lite till, men det fick jag inte med mig hem idag. Får ta det imorgon!

Ikväll blir det Idol och sen The Mentalist. Måste också duscha, köpte ny duschkräm idag som luktar honung, mmm!

Måste gå nu, läxorna ropar på mig. ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mycket läxor ni har. :(

2009-09-30 @ 14:01:10
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0