Liseberg

Hej!

Ska snart fixa iordning på mitt rum, det är inte så vackert faktiskt. Men först hade jag tänk att skriva lite om helgen!

I lördags så åkte vi, alltså pappa, Oscar och jag, om mina kusiner här i Borås till Liseberg! Var super roligt, speciellt att kolla på 3d filmen. Blev skit skraj för ormen! Och en massa andra grejer som hände, men det var tufft. :P
  Efter några timmars åkande så slog blixten ner i huvudet på mig, eller det kändes som det iaf. Ficm skit ont i huvudet och det blev inte bättre av allt folk och massa pusande och tjutande karuseller! Usch, kände mig som ett spöke när jag gled runt bland folket med pappa på jakt efter lite vatten och en alvedon. Hade också ont i halsen, som inte blev bättre av en massa skrikande. Höhö
  När vi väl åkte hem sten sov jag nästan hela vägen och när vi kom hem så la jag mig och sten sov ännu en stund i sängen, sen så gick jag upp. Måde fortfarande ganska dåligt och käkade toast och kollade på tv några timmar. Sen så gick jag och la mig igen. :)
  Söndagen var minde händelserik. Vaknade, kunde knappt prata, åt frukost, gick och la mig och lästa, kollade på förhäxad och käkade hlastabletter, kunde prata lite bättre, åt middag, kollade lite till på föräxad och åt halstabletter, slötittade på tv i 40 minuter, kollade på top model 12, gjorde engelskan, kollade ännu lite mer på tv. Gick och la mig. Slödag!

Idag så mår jag bättre, hade lite ont i halsen imorse när jag vaknade. Var tvungen att sitta och prata med mig själv för att höra hur jag lät, och den lät hyfsat bra. Pappa åker så tidigt att jag inte hinner prata med honom. Klarade iaf en hel dag! :)

Nej, nu ska jag ta itur med alla kläder som ligger på golvet. Varför hamnar dom där!? Hade det inte varit lättare att lägga in dom i garderoben direkt? Så slipper jag att göra det nu... 

Hejdå! <3     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0