Här ska det stå en rubrik!

Hej!

Sitter och fryser.. funderar på att ta på mig ett par strumpor och en tjockare tröja. Hehe.
  Behöver egentligen duscha, för usch va sliskigt mitt hår är. Men orkar inte! Latmask..

Söndag idag.. dags att åka hem till pappa igen. Ska ringa honon och kolla om dom kan komma  och hämta mig lite tidigare idag. Gillar inte att komma hem för sent.

Ska gå och ta på mig lite tjockare kläder nu och kanske dra borsten genom håret för att se hur illa det är.. :P

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Svar: Vad kul att du tog dig tid att svara på frågorna i min blogg. Det var jätteroligt att läsa dina svar! :D Jag tycker att det är väldigt intressant att få se vilka det är som klickar sig in till mig då och då! :)



Jag har kikat runt lite på din blogg nu, och jag måste säga att du verkligen är duktig! Dina teckningar är superfina!!



Ha det bra!



Kram /Johanna

2009-09-27 @ 17:51:04
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0