Tråkigt!

Hej!

Just nu sitter jag i skolan och har datorkunskap, eller just nunhar jag lite rast.
  Datorkunskap är nog, eller det är det tråkigaste som finns på vårat schema. Har alltid ont i huvudet på denhär lektionen, beror nog på att det är så dålig luft här inne och att vissta ibland kan vara alldeles för högljuda! Önskade att jag hade silvertejp så att jag kan tejpa igen deras munnar! Mohahah! :)

Efter denhär lektionen så slutar jag, skönt! Ska göra ett stopp i Knalleland på vägen hem, måste hitta något roligt att ha på mig på lördag. Det är party, eller ah.. kalas. :P Pappa och jag fyller år nästa vecka. vilket påminner mig om att jag inte har köpt något till pappa.. Hehe. ska filura ut vad och köpa det idag också..

Nej nu är rasten slut! Måste fortsätta arbeta... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0