Jag ska Simsa hela natten, Simsa hela dan..

Hej!

Ska snart gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Om jag inte fastnar vid datorn, brukar oftast bli så. :P

Idag så har jag inte gjort så mycket, spelat sims 2 hela dagen. Gjorde min familj hos mamma och huset. Försökte att göra allt så likt, vilket var svårt. Men ganska bra blev det. Mamma skrattade när jag visade henne, speciellt när jag visade henne datorrummet. :P Tog lite kort, men har åkt tillbaka till pappa idag och det var hos mamma jag spelade. Så kan inte visa dom idag. Ska tillbaka dit på fredag, får se om jag kommer ihåg att lägga ut dom då. :)

Måste ta bort alla kläder, böcker och väskor som ligger i sängen. Tror inte att det är så bekvämt att ligga på dom. :)

Godnatt!

  


Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: OJ! Vad läskigt! :O Jag har egentligen aldrig trott på övernaturliga ting förut, men efter att det som jag berättade om har hänt så många gånger börjar jag bli lite osäker, haha! Men vad läskigt det där du berättade! Shit!



Ha det bra!

Kram /Johanna

2009-10-26 @ 21:46:21
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0