Hipp hipp hurra!

Hej!

Ska snart gå och lägga mig, är jätte trött. Men först hade jag tänkt berätta att de är min födelsedag idag! :D Blev grattad i skolan med lite skönsång *hostdetläthemskthost* Hehe ;) Sen för ca en timme sen sjöng pappa och Annika. Lät lite konstigt eftersom dom sjöng varsit ord. :P (P=pappa, A=Annika) P, Ja. A, må. P, du. A, leva.. osv .P 

Ikäll så har jag suttit med en bild till min kusin, ska fota det imorgon hade jag tänkt. Har också skrivit om Texas på engelska, blev skit dåligt men orkar inte göra det ordentligt. Texas verkar vara en väldigt tråkig stat, hittar nämligen ingenting kul om det! Tex vet men ska åkt till på semestern. Jo, hittade ett äventysland i San Antonio. Men det fyllde inte direkt upp en halv sida. :( Aja, får se hur det går. Tror inte att det är så många som faktiskt fått ihop en och en halv sida som man ska ha. Tror iaf att vi, jag och Bala alltså, iaf fått ihop minst en om vi har tur.. Hatar engelska just nu. Gillade det i början, men då var det inte så mycket man skrev, pratade mest. 

Nej, nu ska jag inte sitta här och babbla på. Måste sova! Matte prov imorgon, funerar på att byta till Matte B. A kursen känns alldeles för lätt för mig, glider bara fram. Vill ha lite mer tuggmotstångd. ;) Men det beror på hur det går på detta provet. Kankse inte är lika bra på procent som jag tror att jag är. 

Usch, det går inte att sluta när man väl börjat att skriva..... Kalas imorgon, grektema. ;)

Godnatt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0