Dvärgen och dom tre jättarna!

Hej!

Sitte och bifogar bilder till min lärare, går väldigt långsamt och vet inte om alla bilder komme att komma fram eftersom hon inte hade så mycket plats kvar i sin inkorg.

Idag så glömde jag min nyckel! Som tur var så behövde vi inga böcker, bara penna och kalenden och idrottskläderna vilket jag hade med mig i väskan.
  Spann i dag på spinningcyklarna, *grr* ;) Hoppas att det inte gör allt för ont i rumpan imorgon, sadlarna är inte direkt världens mjukaste sadlar. 
  Sista lektionen hade vi prov om barnomsorgen förr och idag, hoppas att det iaf gick hyfast. issa saker hade inte riktigt fastnat som vi behövde kunna. Hoppas på att få minst ett G, då hade jag blivit ganska nöjd ändå.
  Fick sluta en timme tidigare från den lektionen eftersom den är ca 2 h och man behövde inte hela passet. Så vid 1 stack jag och Bala ner till fiket i Åhlens huset eftersom vi var tvugna att komma tillbaka till skolan vid kvart i 3 eftersom hon hade SV 2 och jag skulle vara med i Vollyboll tuneringen. Var skit nervös.. 
  
  Från början så hade 7 stycken anmält sig, sen så hoppade en av innan jag lämnat in amälningslappen så vi blev bara 6. Men idag fick jag veta att två stycken var sjuka och en tänkte hoppa av så att vi bara 3 kvar! Men som tur var så hoppade avhopparen tillbaka så vi blev iaf 4 stycken. Dvärgen och dom tre jättarna.. Dvärgen var alltså jag och jättarna var dom tre lååååååååååånga killarna från min klass och pararell klass. Kände mig super kort när jag stod jämte dom. haha. 
  Var jätte roligt även fast vi typ förlorade, tror att vi gjorde det eftersom vi inte vann en ända! Men men... det är inte lätt att vara bollrädd.

Nu har jag inget mer att skriva om tror jag. Imorgon så blir det en lugn dag.

Ska om en stund göra iordning lite te och ta mig en clementin, eller Demon, var det så mamma? och kolla på True Blood!

Godnatt! 


Den efterlängtade inscannade bilden på Katy Perry, eller ni kankse inte längtade efter den. Men jag gjorde!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Demoner är goda! Har en liggande här på jobbet.



Ses sen!



Kram!

2009-10-22 @ 13:46:07
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0