Toppen och botten!

Hej!

Igår var det toppen! :D Var och kollade och lyssnade på Lars Winnerbäck men mamma! <3 Stor längst fram, igen! Fast den här gången på vänstra sidan. Innan så har jag bara stått på högra. 

Idag så har det varit botten, mådde inte så bra imorse när jag vaknade. (Vaknade till och med 5 minuter efter att bussen hade gått) Var alldeles täppt i näsan, hasde ont i halsen och hade svårt att prata. Så jag stannade hemma. :( Måste blir frisk tills nästa vecka, vill inte missa mer av APUn. 

Nu ska jag spela det nya Sims 3 Desination Världen. Fick det igår, men han inte att spela någonting.

Hejdå!

    
 

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Åh, vill också se lasse! Skulle gjort det idag eg. men det blev ändrade planer ): triist

2009-11-26 @ 00:03:35
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0