New moon

Hej!

Innan idag var jag på bio men Johanna. Vi kollade på New Moon. :)
  Den var ganska bra faktiskt, men boken var mycket bättre. Som det brukar vara. Trodde att jag skulle vara med uppspelt under filmen än jag var, för när jag kollade på trailern så blev jag det. Men tyvärr så var jag inte det när jag kollade på filmen. :/
  Det var en massa detaljer som var borta och så hände allting så fort. Det tog mycket längre tid i boken.

Men jag gillar den ändå, fast inte på samma sätt som jag gör med boken. Den älskar jag! ;)

Nu ska jag sätta mig i sägen och läsa hade jag tänkt. Just nu så läser jag Harry Potter igen, fast den här gången på engelska. 

Hejdå!


Måste läsa böckerna snart igen. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var bra! :D

2009-11-29 @ 21:16:49
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0