Jättebra!

Hej!

Ska egentligen sitta och renskriva min planering inför samligen jag ska ha med barnen på onsdag. Men först så måste jag berätta om ett mail jag fått! Det var från min naturkunskapslärare. Vi gjorde nämligen ett prov veckan innan vi åkte ut på APU så hon han aldrig att rätta dom innan. Men vi skulle få ett mail om hur det hade gått, och så här stod det i mitt!

Hej Sofia!
Jag har rättat proven nu och du har gjort ett riktigt bra prov. Du har besvarat uppgifterna med relevanta fakta och stor förståelse. Jättekul!
Ha det så bra!

Va glad jag blev och fortfarande är! :)

Nu ska jag ta fram min planering och renskriva den! Har bestämt att jag ska ha en flanosaga (en saga med bilder som man sätter på en tavla), Den lilla lilla gumman (med den lilla lilla pallen...) Och sen så hade jag tänkt att vi skulle leka Gubben/gumman i lådan. Barnen fullkomligt älskar den! :D 

Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Grattis!!



Härligt att det går så bra för dig i skolan!



Saknar dig!

Kram!

2009-11-30 @ 21:23:41
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0