Frukost på sängen

Hej!

Fick frukost på sängen i dag av min söte lillebror, en macka med skinka och ett glas mjölk. Haha, så gulligt. :) Han kom upp och sa till mig att jag inte fick gå ner, sen efter en stund frågade han om han fick ta en kökskniv. Nej, sa jag såklart då och frågade vad han skulle ha den till. Först ville han inte svara, sen sa han att han höll¨på att göra frukost till mig och behövde kniven för att öppna skinkpaketet. Haha.  
   Är barnvakt idag igen, mamma är på valpkurs med Molle. Så efter frukosten så gick vi ner och käkade upp allt godis och lite chips och kollade på Hannah Montana och Magi på Waverly Place. :)

Duschade för en stund sen, håret var så fettigt att man skulle kunna krama ut allt och fylla hela vår frityr! Usch!! ;)

Nu så ska jag nog rita lite tror jag, har inte blivit klar med bilden som jag skulle bli klar med än. Ska nog sätta mig med den ikväll tror jag.

Kram!


Gull unge! <3 Inte lika lite längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0