APU dag 3 och 4

Hej!

Orkade inte skriva igår, var jätte trött och så var jag på utvecklingssamtal och kalas. Trodda att jag skulle spricka av trötthet. Hahah. Blev lite irriterad på pappa när vi skulle åka hem, dom kunde ju inte sluta prata. Så jag tog sa avd dom skulle göra och gick ut. Haha. ^^ 

Idag och igår har gått hur bra som helst! Har kommit in i rutinerna nu och lärt känna barnen mer. Dom är ju så söta, speciellt dom minsta! ;)

I eftermiddags när jag kom hem så satte jag mig vad datorn en stund, sen åkte jag och pappa och handlade. Sen åkte vi hem och larvade oss och läste Illustrerad vetenskap medas pappa gjorde pannkakasrulle! Mums!

Ska snart gå och lägga mig, börjar halv 8 imorgon tror jag och går till halv 2. Vilken skön dag! :) 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Haha okej! ;D Ja, visst är den bra! Tycker verkligen att den filmen var helt underbar!



Hoppas du får en härlig lördag!

Kram /Johanna

2009-11-14 @ 12:02:51
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Tack så mycket! :D

2009-11-15 @ 21:32:02
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0