APU dag 2

Godkväll!

Ska snart gå och lägga mig, hade tänkt duscha men orkar verkligen inte det. Är inte riktigt van vid att jobba hela dagarna, blir helt utmattad när jag kommer hem. Började halv åtta idag och gick till halv fyra. Men ska inte klaga, behöver bara göra dethär i 5 veckor. Vissa måste ju göra det varje dag.. Tur att det är så kul!

Imorgon så börjar jag 7 och slutar vid 2 tror jag, så jag ska ta bussen vid halv 7 på morgonen och behöver alltså gå upp vid tjugo över 5. Hoppar av glädje, eller skulle om jag orkade.  Hehe, ännu värre blir det när jag börjar halv 7..
  Efter jobbet imorgon ska vi fira Annikas dotter, då blir det tårta igen säkert! Åt tårta både idag och igår och imorgon så är det en som bjuder på kaka. Usch, om det är så varje vecka så kommer jag nog snart att rulla hem! Hoho..

Nu så håller jag på att somna, så jag ska gå och lägga mig nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0