APU dag 1

Hej!

Kom hem från APUn för ca en halvtimme sen. Har varit en lite jobbig men mycket rolig dag idag! Har träffat nästan hälften av barnen idag, så det har varit ganska lugnt. Men imorgon så kommer det säkert tt vara fler. Hoppas det. :) Lite jobbigt bara att komma ihåg alla namn, men nu har jag nog lärt mig iaf allas som var här idag. 

Ska dansa idag, hade glömt bort det om pappa inte fråga om jag skulle det. :P Har inte riktigt vant mig vid att ha det på måndagar, hade det innan på torsdagar. Då hade man någontinga att se fram emot, men det har man ju inte riktigt nu. Inte när man börjar veckan med det, gillar att spara det bästa till sist. ;)

Ska gå och ta mig en macka nu, ska inte äta förrens efter dansen vid halv 9 ungefär. Tror inte att jag klarar mig tills dess med bara en lunch vid halv 12 som bestod av sliskigt pulvermos och några falukorvar.

Börjar bli hungrig nu, eller så är det bara mensvärken som jag haft hela dagen. Känne inte riktigt skillanden. ;)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0