Woopsi doopsi huppsi studdsi!

Hej!

Kom för en stund sedan in efter en ca halvtimmes hoppning på studdsmattan. Eller jag hoppade kanske bara 20 minuter, vilade lite iblad också.

Idag så har vi haft det sista nationella provet i matte, det var svårast enligt mig. Speciellt dom två sista, resten gick nog ganska bra tror jag. :)
  Nu har jag bara två prov kvar, ett i biologi och ett muntligt i engelska. Är lite fundersam över hur det kommer att gå med Biologi provet eftersom vi inte har haft biologi sen förra terminen, och då hade vi inte det hela terminen utan dom sista veckorna hade vi kemi. Alltså är vi ganska ringrostiga på allt.  
  Men som tur är så gillar jag biologi och resten av no ämnena och tror att om jag får provet så kommer jag säkert ihåg någonting. :) 

Efter skolan på tisdagar så brukar jag och Johanna simma, men vi sket i det idag.  
  Så istället har jag suttit i ca 4 timmar och läst ut Harry Potter och Hemligheternas kammare. Den var grymt bra, likaså De Vistes Sten. Ska fråga Sofia om jag får långa Fången Från Azkabna, den tredje allså, utav henne. :) 

Nu ska jag kolla massor med blogginlägg. Har hela 51 stycken. Måste nog kolla på alla, annars kommer det att bli skit många på torsdag eftersom jag kankse inte hinner logga in imorgon. Ska till stan tror jag, kalas på lördag och söndag. :)
  Ska nog spela lite spore sen! 

Hejdå!


En varelse från Spore, Skumpen heter den! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0