Thesims3

Hej!

Vet ni vad! Mitt sims 3 kommer på torsdag nästa vecka, en vecka tidigare än vad jag trodde! :D Glader glader glader! 

Igår så var jag och klippte mig efter skolan, klippte bara topparna. Efter det skulle mamma skjuta pistol och handla så jag åkte hem till pappa och kollade på Guldkompassen och gjorde SO.
  När kl var typ 9 tror jag sms:ade jag mamma och frågade när hon skulle kommma och hämta mig och efter en stund ringde hon och sa att hon hade glömt mig och åkt hem!! :O Så hon fick åka och hämta mig, kom inte hem förrens vid tjugo över tio och då var jag trött. Så trött att jag knappt orkade masa mig upp för trappan och gå och lägga mig. :P

Idag har typ ingenting hänt, hoppade 3.20 i längdhopp på idrotten. *stolt* 
  När jag kom hem så hoppade jag studdsmatta med Oscar och ska snart göra det igen, efter att jag har gjort en tidsaxel till min redovisning som jag förhoppningsvis ska ha imorgon! 

Hejdå! 

PS, Vi har just nu 31 kycklingar! Det kom en liten till dunboll igår! Ska gå ner och hälsa på den innan jag går ut och studdsar. Mega sööötis!! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0