Sommarjobb

Hej!

Är lite nere just nu.. Har sökt sommarjobb i komunen men fick precis ett mail om att det inte fanns någon mer plats.. :( 
  Ville ju så gärna tjärna ihop lite pengar, och det kade varit kul också.

Idag så hade vi första lektionen inställd, våran lärare är gravid och kankse har ungen ploppat ut!! Den skulle nog göra det snart. :P Eller så var hon bara hemma. Hehe.
  Hade idrott också, fast jag var knappt med. Har ont i ryggen när jag springer eller går fort och idag så hade vi fyspass och en massa spring. Aj aj aj.. :/

Nu ska jag spela spore, sen ska jag åka in till stan och hitta ett par jeans shorts. Sen så ska jag dansa, sista riktiga dans lektionen. :)

Hejdå. *mini snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0