Rubrik.

Hejsan!

Nu är det bara 13 dagar kvar i skolan.. fan va gött! :D
  Något annat så är mindre gött är fisk. Haha, och so arbeten.. :/ Har lite smått panik tror jag. 

Igår så spelade jag sima typ hela dagen, gjorde en ny familj.
  Efter Robinsson så kollade jag på Mamma Mia! medans Jonathan gjorde en familj med en pappa, TVÅ mammor, en storebror, en stora syster och en lilla syster och två hundar. Han hade velat ha en hund till och tre katter också, men det gick inte. :P
  Har lovat honom att bygga deras hus idag, men ska inte att spela med dom.. :P Hehe. Dom får stå där intill det andra huset jag gjorde med honom.

Nu ska jag sätta mig och göra so:n, lika ogött som fisk!


Hejdå!
Sofia s.

Den första familjen, Ivarsson tror jag dom heter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0