Klassresa!

Hej!

Igår så var jag på klassresa med klassen, hehe. Vi åkte till Boda Borg i sävsjö och var där från ca 10 till kvart över 4. Sen avslutade vi dagen med att sova över i roasjö. 
  Hade skit kul faktiskt! På boda borg skulle man göra uppdrag och sammla stämplar. 
  Tror att mitt lag, som bestod utav mig, Johanna, Robin VM, Markus, och Ante Carlsson, fick mest stämplar på våra kort, 9 stycken. :) 
   Efter boda borg åkte vi till Roasjö och sovde över på en konferansanläggning. Somnade nog inte förrens halv 4, och gick upp vid 9. Är lite seg i huvudet just nu. :P 

Idag så vaknade vi som sagt vid 9 och lämade roasjö vid halv 11 tiden tror jag. Sen åkte jag med mamma och passade Jonathan medans hon sköt pistol. Vi satt i bilen och kollade på ice age och käkade chips, ush.. 
   Sen när vi kom hem igen flög vi ur bilen efter att mamma hade sagt att vi hade 16 nya kycklingar! En utav våra hönor har ruvat på ägg som nu har kläckts! Mega söta! :D Vi har just nu hela 30 kycklingar, 14 st kläcktes med hjälp av en äggkläcknings maskin.

Usch, ska nog gå och borsta tänderna och lägga mig och titta på Ghost Whisperer nu, om jag orkar hålla mig vaken. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0