En månad kvar...

Hej!

Ska snart borsta tänderna och gå och lägga mig. Fast först tänkte jag slänga in ett inlägg. :)
  Denna helgen har det varit kalas på kalas. I lördags åkte vi ner med pappa till skåne för att fira min kusin Andreas som fyllde 20 år igår. Grattis! 
  Sen igår så åkte vi hem och firade min andra kusin Elias som också fyllde år igår, fast han fyllde 11. Grattis!

Idag så hade vi fysik prov, gick sådär tror jag. Hade inte övat så mycket, men det mesta hade fastnat ändå. Hoppas jag.. 
  Imorgon så har vi det första nationella provat i biologi, känner mig lite scarry inför det. Men om det går åt skogen så kommer inte mina betyg att sänkas. ;) 

Nej, nu måste jag lägga mig. Och min lampa skrämmar mig, den låter konstigt, som en fluga, och typ blinkar.. :S
 
Förresten, idag är det exakt en månad kvar tills skolavslutninge, avslutningsfesten och tills mitt The sims 3 kommer! Tyvärr så får jag inte spelade det förrens på fredagen eftersom jag ska på avsluitningsfest och kommer inte hem förrens efter ett på natten!
'
NU måste jag gå! Hejdå och sov så gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0