Kaama kano

Hejsan hoppsan! Lillelillebror kom på rubriken.  

Äntligen är det fredag! Fast denhär veckan har faktiskt inte varit så himla jobbig, hade ju studiedag i tisdags.
  Idag hade vi natonella prov i Engelska, dom riktiga alltså. Gick nog bra, fast dom gamla var mycket lättare. Kanske var man sämre på engelska då, alltså att dom som gör proven tror att vi kan mycket mer engelska nu än för två år sen. Hahahaha, så är det nog kanske inte. xD

Ringde Framor och Farfar för ca en halvtimme sen. Frågade om jag fick komma hem till dom imorgon och stanna tills på söndag. 
  Har börjat vara där mycket mer det senaste, innan var jag knappt alldrig där. Och med innan menar jag för ca ett år sen. När jag var liten var jag hos Farmor och Farfar jätte ofta. :D Så bodde vi väldigt nära varrandra, dom på skjyttegatan tror jag
  Fick iaf komm dit, men vi skulle bestämma en tid imorgon när jag hade vaknat, det är lättare. 

Ska snart sätta på sims, fast igentiligen är jag jätte trött och det skulle vara mega skönt att lägga sig men jag vill spela sims. Beslutsångest? Nej inte direkt. Det blir sims, Jonathan skulle nog bli glad då. :D

Godnatt!

Sofia s,

Att förlora en fiende är en stor förlust.
Drottning Christina
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0