Söndag tänkte jag skriva. ^^

Hej!

Har precis kollat på det stasta av Let´s dance, innan det kollade jag på så ska det låta. Det är roligare faktiskt. 
  Idag i skolan kom Johanna tillbaka efter sina sjuka dagar hemma och på idrotten hade vi valfritt, tänkte använda ringarna men vi hamnade på fel sida av idrottshallen så jag hämtade istället långmattan och hjulade och hand/huvud ståade lite. Gick nog sådär bra, fast jag får så himla ont i högra handleden. Nästa gång vi har valfritt ska jag ha med mig en slags strumpa och se om det hjälper.
  På sista lektionen gjode jag mitt So prov om Hinduismen och Buddhismen, hade inte läst på så jätte noga men det gick nog ganska bra ändå. Brukar gå bättre än jag tror att det ska göra iallafall.

Nästa vecka på tisdag har vi studiedag. Tallihoo! Ska spendera den dagen och måndags kvällen men Fia. Vi ska kolla på Heores och spela Eragon. Hihihihi! *Längtar*

Nu ska jag spela, jag SKA! spela sims. Så hejdå och sov så gott! 

Sofia s.

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.



Tyskland innan sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Ja. :D

2009-03-07 @ 11:32:26
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0