Träningsvärk

Godkväll! Har med stor ansträngning släpat mig upp för trappan efter melodifestivalen och en halv film på 3:an. Har sån träningsverk att det är rena helvetet att hosta eller skratta. 
  Är ganska förundrad övar att jag har sån träningsverk, har liksom inte gjort så mycket. Bara stått på händer och hjulat, visste inte att det var så ansträngande. Men det var det. Börjar faktiskt minnas det nu, var helt slut i armarna när jag hade hjulat fram och tillbaka några gånger.. Hehehe. Ska nog fortsätta med dethär varje gång vi har valfritt, hoppas bara att strumpan eller handledsstödsaken hjälper.

Simmsade innan, tog lite bilder.

 
Mina första simmar som jag har fått att bråka. :D  
  
               Grr. ;)                                 Urk!                  

(Klicka på bilderna för att göra dom större)

Hejdå! Sofia s. 

Alla kan väl se att det är en pingvin ovanifrån, Ô

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0