The sims 3

Hej! Ska snart lägga mig, är super trött och borde sova men tänkte att ett litet inlägg klan jag väl klamma mig ut. :)

Idag så är det Torsdag, sitter och kollar på schemat.. hade religionsprov om Judendomen och Islam. Hoppas att det gick bra, vet att jag skrev ett fel. Tola istället för Tora. Ajdå..
   Sen så hade vi också EAT, då kollade vi på en film och självbombare. Sjukt, skulle alldrig få för mig att göra det. inte ens om min familj fick 6000 dollar.. Eller om någon försökte övertala mig att jag kommer till paradiset och kommer att få gifta mig med 72 kvinnor. Tänk var hemskt att hålla reda på alla namn, eller skaffa barn med alla. :S

När jag kom hem kollade jag på Gillmore girls, åt soppa och sen gick jag ut med lilla lilla bror och sparkade boll. 
  Var länge sen jag sparkade på en boll, antar att det var länge sen lille lille bror gjorde det också eftersom han antingen missade eller snubblade på bollen.
  Hehe, fast jag var inte heller så smidig. Fick för mig att gunga på en såndär gunga med ett snöre i mitten. Det gick väl bra tills det började knaka och *kachkadang* (snarare *bomp*) låg jag på maken och gapfalbbade/skrek (Johanna vet hur ) tillsammans med lille lille bror. Hahahaha, hade ont i rumpan innan och har ännu ondare nu. ;)

Hade tänkt avsluta nu, men först måste jag berätta en grej. I år, kankse vi har gjort det varje år, så sluter vi den 11 juni och samma dag släpps The sims 3! Wippi!!! Gissa vem som kommer att vara en blekfis när sommaren är över... Nej, jag lover att vara ute. :D Men bara om det är fint väder. 

Blev lite längre än vad jag hade förväntat mig..

Godnatt! 
Sofia s.    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0