Skit!

Hej!

Efter mitt förra inlägg satte jag mig i sägen och gosade med Tussi, vår katt. Det skulle jag nog inte ha gjort. Iaf inte så länge. Är lite allergisk mot katter och det är ju skit bar när man älskar katter och har två stycken och har haft katt sen man föddes. Hehehe. Kankse inte...

Kom på att jag har tyska glosor tills imorgon, men jag fick inte med mig boken hem. Kom ju inte till skolan i torsdags och fredags, hade tänkt ta med mig den då. Så skit för det.. ännu mer skit är att vi har kemiprov på tisdag. Jippi! Boken är i skolan den med. :( Vet inte om vi har mer läxor, tror att vi fikc en i fredags på svenskan. Var inte där, men jag vet att vi hade fått ett pappaer med uppgifter för lektionerna. Så antagligen så hade vi en sån uppgift den dagen.. Eller så hade vi nationella prov. :S

Måste gå och duscha nu, är inte så fräsch. Hehe..

Sofia s.

Saknar dig förtfarande även fast jag ser dig nästan varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0