Melontuggumin. Blärk!

Hej!

Idag var jag i skolan som vanligt, fick veta att jag hade VG samt Mvg tror jag på mina tyska nationella prov! :D Fast vi hade gjort dom innan, men det kanske inte gör det lättare. Hade också syslöjd, virkade och virkade och virkade.. Haha. 

Efter språkvalet kom Lina och Johanna från simhallen, dom hade köpt godis och melontuggummi vilket jag tycket är det äckligast som finns. Tror att jag har smakat på det en gång, tror också att jag inte gillade det. Heheh.
  Hittade ett tuggummi på en bok en gång, mega super sykligt. Efter det har jag haft fobi för utspottade tuggummin, Linda tycket att jag är så prydlig för att jag är det. Eller med mesig tror jag. Jag har fobi för tuggummin och klarar inte av att umgås med folk som luktar rök. Är det mesigt? 

Ska snart ut och ta en promenix, hoppas att mamma hinner komma hem innan det med mina kläder från Ellos! :D Hejdå!

Sofia s. 

Inget svar är också ett svar.

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Våran pigga lärare får ta ansvar för att se till att vi får nya prov. Inte vi :)

2009-03-17 @ 20:49:08
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0