Dagens namn: Matilda, Maud.

Hej och grattis på namnsdagen alla som heter Matilda och Maud! 

Just nu sitter jag hemms hos Farmor och Farfar.  Kom hit för ca en timme sen, innan dom kom. 
  Gissa vad jag gjorde då? Jo, jag städade! Förvånade? Om inte så borde ni vara det. Jar är iaf förvånad. Brukar inte städa så orta, sisådär två gånger i halvåret. Heheh. :P Ska försöka städa mer nu, men jag kan inte lova någonting. ;)
  aPrecis innan Farfar kom och hämtade mig ringde det. Men jag har ingen aning om vem det var som ringde. Numret började på 01 och det var ett mobilnr och när jag svarade var allt man hörde någon mummla. Typ som en tv. Läskigt. :s 
 Tror att det var såntdär nr som kostar en massa om man ringer upp det. Tur att jag inte gjorde det om det hade varit något sånt. 

Har ingenting mer att berätta, så hejdå!

Sofia s. 

Oj så troligt!
Farmor, när tranorna flög över himlen, hon tänkte säga trevligt eller roligt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0