7:de i 3:de på en lördag kl 16.13

Hejsan, har träningsvärk så in i bänken!

Idag gick jag upp tidigt, kl 8 om jag minns rätt. Lille Lille broder simmar på lördagar och mamma blir så ensam då när hon måste vänta på honom. Så jag brukar hänga med och undehålla henne med veckans händelser.
  Efter simningen åkte vill till mormor och klippte henne, sen åkte mamma till systembolaget. Undertiden hon var där traskade jag och Lille lille broder till sko-dej, det tycket inte lille lille broder var så kul och när vi kom in i skobuten var kans komentar "här lukter det ju skor!" ^^,
  Sen åkte vi till Ica och handlade.

Måste tipsa om bloglivin, super smidigt när man har många bloggar att läsa. :)

Nu ska jag spela sims så puss och hej!

Sofia s.

det snöar igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0