Sommarlov!

Hej!

Nu är det äntligen sommarlov! Fast det känns absolut inte som det. :S

Just nu sitter jag fortfarande i pyamas tröjan och leggins och glasögon. Har inte orkat att sätta i linserna idag.. 
  Igår så var det avslutningsfest på kvällen efter skolavslutningen. Först vid kvart över sex så samlades alla på torget i svenljunga och sen åkte vi vidare till Örsås där vi fick en massa god mat och dansade så vi blev yra, eller jag blev det iaf.
  Vid ett tiden så kom mamma och hämtade oss och vid två sov jag som en stock!

Och den stocken som tills ett! Och sen dess har jag kollat på tv och städat lite och käkat hemmagjort fritared kyckling med rid och jordnötssås! Mums!
 Ska nog rita lite nu. Ha det så gottans!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0