Sjukling

Hej!

Sitter hemma och är sjuk. :( Är jätte snuvig och känner mig ganska hängig.

Igår så gick jag upp vid 5 tiden och följde med pappa till golfbanan. Fast jag gick bara med dom flörsta 9 hålen, mina skor var för blöta och så var jag så trött. Så jag gick och satte mig och sov i baksätet i bilen. ;) Haha.
  När vi kom hem igen så duschade jag och sen åkte vi hem till Farmor och Farfar för att fira morsdag och (tror jag) att farmor gått i pension nu! :D
  Hon sa att idag skulle hon gå upp tidigt idag och ta sin nya ljusblåa cykel och en termos med kaffe och cykla till sjön. Visst låter det härligt?! =)

Nu så ska jag gå ner och se om jag kan få i mig någonting att äta, sen ska jag kolla på Ghost Whisperer.

Hejdå!

Här kommer kung av maskrosbollar, här kommer kungen av maskrosernaaaaaaaaanaaanananan!
Pappa och jag gjorde om Kung av sand med Per Gessle påvägen hem till farmor och farfar. Visst är vi sjuka?! x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0