Sista dagen

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, fick mitt The sims 3 i torsdags så har haft fullt upp med det hela helgen!

I dag var det sista "vanliga" (den var inte så vanlig) dagen i skolan. Helt otroligt va fort tiden har gått?! Känns verligen inte som om att vi slutar imorgon, utan att vi kommer komma tillbaka till skolan som vanligt nästa vecka och att det är en vanlig vecka igen. :S Hoppas inte att det är så..

Imorgon är det somsagt skolavslutning, ska åka med Johanna in så jag behöver inte ta bussen. Ska nog åka med henne hem också.. Då har vi slutat skolan!
  Fast på kvällen sen så är det bal eller avlutningsfest som det kallas nu för tiden. Ska gå med Johanna (sen åker vi till USA och gifter oss och skaffar nio barn och björn!) Det slutar inte förrens vid 1 så stackars min mamma som måste hämta. Haha!

Nu ska jag ner och äta lite, orkade inte det när jag kom hem. :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0