Mission completed!

Hej!

Har precis kommit hem från min faster där jag varit barnvakt åt min kusin Wilma.
  Dom kom och hämtade mig vid 4 och sen åkte vi och köpte thai mat, kyklingfile med jordnötssås, och hyrde film, Bolt, Sagan om despereaux och Wild child, och köpte massa massa godis!

Först kollade vi på halva Bolt, sen så värmde vi lite mat och efter det kollade klart på filmen. Sen sjöng vi singstar en stund och efter det åt vi resten av maten. Usch, är alldeles proppmätt nu!

Tillsist så kollade vi på Wild Child, eller rättare sagt bara jag eftersom Wilma somnade efter typ en halvtimme. När filmen var slut så kom min faster hem igen och pappa kom och hämtade mig. och nu är jag här! ;)

Ska gå och lägga mig nu, är ur trött! Fast innan jag somnar ska jag nog rita en stund.

Godnatt!

Hoppas att jag stavade rubriken rätt....


Baby-sitter...

Kommentarer
Postat av: JJs portrait - Portraits and drawings by Johanna

Svar: Åh tusen tack för att du ville svara på frågorna! Och ännu mera tack för de fina komplimangerna - du gjorde mig jätteglad ska du veta! ;D



Ha det superbra!

Kramar! /Johanna

2009-06-15 @ 23:39:27
URL: http://jjsportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0