Knådgummi

Hej!

Har inte haft så mycket att skriva om dom senast dagarna, var hos Farmor och Farfar i fredags och lördags och igår så låg jag nästan hela dagen, och en bra bit in på natten och läste Harry Potter och Feixodern. :)

Idag så vaknade jag vid ett, somnade inte förrens kl var ca kvart i 4 i natt. Hehe. Kollade på tv och  satte mig och ritade vid tre.
  Sen kom pappa hem och då åkte vi in till stan för att hitta ett knådgummi, ett suddgummi som har typ samma konsistens som häftmassa. Det är suddfritt och så kan man ändra form på den, super rolig att använda! ;)
   Hittade ett i en liten affär och sen köpte vi glass och åkte hem och teckande lite. Är nästan klar, bara en massa små detaljer kvar. :)

Nu ska jag spela sims 3!

Hejdå!


Knådgummi

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Köpte du ett till mig också??



P&K!

2009-06-29 @ 20:29:42
URL: http://annsann.wordpress.com
Postat av: Anonym

Najs, hur långt har du kommit i den? :)

2009-07-01 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0