Heroes!

Tjabba!

Sitter här och driker the, medans pappa vill att jag ska visa honom hur sims 3 fuknar. ;) Haha, han får vänta lite.

Var på kalas igår hos min kusin Wilma, som jag var barnvakt hos förra helgen. Hon fyllde 8 och fick ett kort och 200 kr tror jag av oss.
  Fast dettog en stund innan hon fick det, jag fick alldrig någon kram. Hehe.
  Åt en massa god matoch en massa god tårta! Satt också och ritade lite i en målarbok med hästan med blyerts. Blev rätt nöjd! :D

Idag så ska jag tillbaka hem till mamma, fast vet inte riktigt när. ska iaf hem till Sofia, Plutt, ikväll och kolla på säsong 3 av Heroes! :D Ska bli mysigt, har inte hittat på så mycket med henne den sista tiden. 

Nu ska jag sätta på mitt sims 3 och visa pappa hur det funkar. Han tycker att det ser så coolt ut att han frågade om han fick spela när jag var hemma hos mamma. :) 

Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0