6 och en halv timme!

Hejsan!

Johanna var nyss här och hämtade en tredje Twilight boken, ljudet av ditt hjärta. <3

Satt och ritade igår en stund på Katy Perry, eller Perry Katy som jag brukar säga,  innan jag gick och la mig alldeles för sent, kl 2.
   Räknade ihop tiderna hur länge jag ritar varje gång, och sammanlaggt blev det 6h och 32 minuter
   Tänk att det kan ta så lång tid, bara sitta där och rita. Imorse när jag duschade funderade jag på vad jag tänkte på när jag ritar och om jag ens tänker!?
  Skulle nog inte kunna ställa mig den frågan medans jag ritar för då skulle jag bara sitta och fundera på vad jag tänker på och tänka på det istället. Haha. Får be mamma att hon kommer och frågar mig vad jag tänker på medans jag ritar, då kankse jag inte tänker på vad jag tänker.. 
 
Det blev väldigt mycket  och kankse obegriplingt tänker där. Haha

Ska sätta mig och rita nu och tänka på vad jag tänker, går nog inte att undvika.

Hejdå!



Mina Rihanna bild som jag gjorde för ett tag sen. Nöjd som en ko på en grön äng! :D
Förresten så tog den nog också en bra stund att göra!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Så snygg, så snygg, så snygg!!



Och den är ju ännu snyggare i verkligheten!



Du är bäst!

2009-06-16 @ 22:51:29
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0