Varmt!

Hej!

Skulle ha laggt upp bilderna igår på sims 3 huset, men det började åska en kort stund innan jag skulle åka hem till mamma så jag var tvungen att stänga av daton, vilket tog väldigt lång tid då simset dampade och ville aldrig sluta spara.. så jag hann aldrig stänga av daton inanna jag åkte.
  Ska sma pappa och fråga om det ordande sig..

Idag så har jag inte gjort så mycket, satt uppe alldeles för läng i natt igen och läste Harry Potter och vaknade inte förrens vid 12. Hehe.
  Åt jordgubbsmackort och en tallrik med jorgubbsbiter och vanilj youghurt idag till frukost, saskens!
  Sen så atte jag mig på en filt ute och läste en stund innan jag drunkade i mitt svett och flydde in och satte mig i soffan och läste! Haha, usch!

Har också äntligen gått igenom alla 230 blogginlägg på bloglovin! Började i lördags kväll tror jag att kolla dom och blev klar för en stund sen. Äntligen! ;)

Ska gå och dricka en massa nu och sen ska jag sätta mig och göra det sista på på Katy Perry bilden. Usch va jag hatar den! Fast jag är ändå super nöjd men vad jag har kunnat åstakomma. :P

Hejdå!


Svar till Anonym om inlägger Knådgummi: Om du menar Harry Potter så har han precis hittat kulan med sitt namn. Men om du menar Katy Perry bilden så är den snart klar. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0