Dregelhunden!

Hej!

Vet ni vad jag gjort igår?! Jag var och köpte hund! :D En liten Beagel valp som hetr Molle och dreglar som attan när den sover. :) Super gullig!

Har inte orkat skriva på några dagar, i onsdags förra veckan så åkte jag med Farmor och Farfar till Stråvalla där min ena faster hade lånat en stuga och sov över till torsdagen.
  Sen så åkte jag vidare till skåne där min andra farset bor och stannade tillls på söndagen.
  Gjorde inte så himla mycket medans jag var där, alla var och spelade golf förutom jag, Oscar, min ena kusin, Annika pappas tjej och hennes dotter. Kollade mest på film, bl a Lejonkungen och dirty dancing, läste och ritade i Amandas målarbok. Spelade också minigolf en dag med alla som inte spelade golf plus pappa, som spelar golf. Kom 3a! :D

Denna veckan har det inte hänt så mycket, förrutom att vi har köpt Molle. :D 

Haha, nu har jag inte mer att skriva.

Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se han. :D

2009-07-31 @ 16:30:02
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Svar: Ok! Ja, många säger att böckerna är superbra! Får nog ta att läsa dem när jag får tid! ;D



Ha det bra!

Kram /Johanna

2009-08-02 @ 23:47:37
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Sofia

Åh, jag såg Molle på håll häromdagen när vi åkte förbi erat hus! Så söööt! :'') Måste få träffa honom någon dag, och dig också! <3

2009-08-04 @ 19:14:53
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0