Blixtar och dunder!

Hej!

Har inte kunnat skriva på några dagar, var hos Farmor och Farfar från torsdag tills söndag och sen har jag varit hos mamma där blixten hade slåt ner i en ledning och pajat vårat moden om mitt internet-kort-grejsimojs!
  Men nu är jag hemma hos pappa, kom igår.

Förresten, kollade om bilderna jag tog förra veckan på mitt hus i sims 3 fanns kvar och det gjorde dom! Hoppas också att själva huset sparades. :/


Planlösning


Hallen - Den första dörren till vänster går till dottens rum.
             - Den andra till höger går till sonens rum.
             - Den tredje till vänster närmast går till det stora badrummet.
             - Och den närmast går till kommande barnets rum. :)


Dottens rum - lila chocken! :D


Sonens tonårsrum


Det stora badrummet


Barnkammaren


Sen kommer man till vardagsrummet..


..som ligger i samma rum som köket.                Köket vinkel 1                       


Köket vinkel 2
                 Dörrarna - Dörren till vänster om ljusstaken på väggen leder in till det det lilla badrummet och till vänster
 om den dörren så finns det en till dörr som jag inte fikc med på bild, den leder till kontoret.
                  - Och den sista dörren närmast bordet leder in till föräldrarnas sovrum. :)


Lilla badrummet


Kontoret


Sovrummet.


Utsidan på natten. Gillar stenarna! ;)



Så, det var alla bilder. Håll tummarna med mig att huset sparades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0