Vänner aaaaaAaaaa *hemmas reklam melodi*

Hej!

Idag har jag varit med Johanna. :D Var först och åkte skridskor, väldigt grasiöst. Fast isen var inte så jätte bra, men en snubbe sa att den inte skulle öppnas förrens imorgon.
  Efter det så gick vi hem till Johanna och år lussebullar och drack cider och kollade på dom första avsnitten av Vänner. Det är såå bra. :D Fick också min julklapp, body butter, dusch kräm, rosa skrubb vantar samt en rosa borste. Tacka så hjätligt för det. 
  Sen kom mamma och hämtade mig, sen åt jag köttfärs soppa. Mums! Och efter det gjorde mamma vofflor. Mums mums!

Idag kommer jag förhoppningsvis lägga mig tidigt. Det brukar gå bar när jag säger så. *host* Förlåte jag blev nog lite förskyld när jag var ute. Heheh. Nu ska jag spela sims. Sen tror jag att jag ska teckan. Och påtal om tecka Jag drömde att min bild lärare Janos dansade balett. Och iställer för bild hade vi balett med honom. xD Hahahahahahahahhahaha!

Sofia s

 

Så kommer jag antagligen se ut om jag sitter uppe förlänge inatt. Jonathan döpte honom till Oneck. xD Jag vet inte om jag tänker kalla honom det, har ni något bra namn? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0