^^,

Hej!

Idag gick jag upp vid 8 tror jag eller var det halv 9? Skulle med Mamma och Jonathan på simskola, var skönt att gå upp så tidigt. Det känns som om man får mer gjort under dagen, och det får man någ. Brukar sova till 10-12 tiden, då susar bara dagen förbi.
 Efter simskolan åkte vi och hälsade på mormor sen åkte vi och handlade på ica. Har precis ätit frukost, ostfrallor med Philadel och sitter och kollar på en thesims3 video. Riktigt tufft faktiskt. Kolla in det här!

Vid två tiden kommer nog Johanna ringa, om hon inte glömt av det.. Vi hade planerat att kolla på Vänner. :D Har jätte många avsnitt att kolla på. 
 Ska också göra matte idag eller imorgon, om jag orkar fast jag behöver verkligen göra. Är på tal 11 eller 13 och det är typ 46 uppgifter på detta kapittlet och provet är på fredag. Undrar om jag kommer hinna klart. :S 

Nog om skolan, det är ju lördag idag! Och igår var det fredag, vi myste framför tvn med tacos och Lets dance. Såg ni Morgan, herregud! Och Kitty, mamma och jag kom fram till att hon ser ut som en my little pony! Kolla!  xD 

Nu ska jag spela Spore!

Sofia s.

I kärlek börjar man bedra sig själv och slutar med att bedra andra.
Oscar Wilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0