R.I.P iPod.. tills imorgon

Hej! Ska snart gå och lägga mig, eller byta om och sätta mig i sängen och rita. :D Har fortfarande inspiration efter min dröm. ;)

Var sömsagt och åkta skridskor med Johanna idag och jag undrar varför skridskor ska vara så in i häll vetet i påsen obekväma?! Det är skit kul att åka men efter bara 10 sekunder så gör det ont. Man får nästan kramp och det känns som om foten ska lossna när som helst. Skit konstigt med en skit kulig akivitet.

  Så efter vi säger en halvtimme-tre kavart gick vi hem till johanna och kollade på tre avsnitt av Vänner. Fy fjorton va roligt det är. Hihi. Sen kom mamma, minde kul. Hahaha, skoja bara. :P Åkte hem och stekte två korvar och sen bar det av till *fanfar* Coop. Hittade ett par mega super mysiga tofflor för bara (vad vi trodde) 50 kr. Men i kassan blev det bara 25, super fynd enligt mig!

  Se åkte vi hem, åt, tråkade och kollade på Körslaget och åt ett kilo chips och 5 kilo godis. Kankske inte så mycket, men det känns så nu. Sen joggade jag upp för trappan, var anfådd när jag kom upp. xD Och satte mig vid daton och startade *fanfar, igen* Sims. :D

  Spelade på familjen Danielsson så bor i ett blått typ lite lantligare hus, eller det ser ut så på utsidan. Iaf så har mamma, Lisen en egen frisörsalong på tomten. Det är faktiskt ganska roligt. :)


Nog om mitt sims, ska gå och smeka min babyrumps lena kind nu, hihi.

sofia s says: Godnatt!


Lisen som står i sin salong och smeker sin gravida mage, visst är hon söt. :D
(Ursäkta kvalitén, har inte ändrat den än.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0