Lördag

Hej!
 Har inte riktigt någon lust att blogga idag. Mitt tangent bord hemma hos pappa är så jobbigt att skriva med. Det blir vara fel helatiden.

I torsdags började vi skolan, inte så jätte kul men jag tror att jag överlever. Hade bild sista lektionen. Det var nog bara jag som såg fram imort det. :P Men det var ganska kul. Iallafall när vi fick börja måla. Janos, han i min dröm som dansade balett, typ pratade i 45 minuter om en massa saker, som hjärnan och hur vi skulle göra. Det jobbiga är att han upprepar allting typ. 
  Var i skolan igår ockås gick väldigt fort, det är det som är bra med fredagar. :) Onsdagar och Torsdagar är värst, långa och tråkiga. Kommer inte riktigt ihåg vad vi har. Men so.. och lite annat.:)

Satt precis och klollade på Ica´s nya reklam. xD Den är bäst. "När denhär ger utslag kan vi snacka rynkor" *Pip* "soltorkade tomater" Hahaha. Ska kolla på Lilla Jönssonligan nu. Ha det bra !


Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0