Halv blind

Hej! Har precis varit ute och gått med pappa. Var ganska kallt och blåsigt men skönt att få komma ut och röra på sig. 
 Var också precis och tog ut ena min lins. Den är jätte konstig, när jag skulle sätta in den i morse så var den typ trekantig och när jag satte in den i ögat var den för stor. Mycket obehagligt, speciellt när det började svida. och det var när vi var ute och gick så jag kunde inte ta ut den. Fast nu har jag inte i den i ögat. 
 Det känns lite konsigt att allting är halv suddigt. Annars brukar det vara hel suddigt eller klart. Det är synd att jag inte har med mina glasögon, men jag hittar inte mitt fodral. Ska leta efter det sen när jag kommer hem till mamma. 

Ska spela sims nu och läsa Brisingr (eragon) medans det laddar. Hejdå!

sofia s 
 

Han heter Oskar och sover i en hundkorg. Visst är han söt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0