God morgon!

Idag väckte Johanna mig och frågade om jag var vaken. :P Vi ska åka skidskor idag igen, roligt roligt! Till frukost åt jag två rostade mackor med ost och en kopp te. Roli... nej mums! 
  Just nu sitter jag och väntar på att Jonathans kompis Hilad ska komma så att mamma kan köra mig till Johanna. Och jag tänkte att nu när jag inte har någonting att göra kan jag ladda min kamera och iPod, eftersom bateriet är slut i båda två. Men jag har glömt min laddare till iPoen hemme hos pappa, så nu har jag ingen iPod att lyssna på. Hur kommer jag att klara mig ikväll?! Jag måste lyssna på Kanye West och spela Harpan minst 10 gånger! Men jag kan sitta uppe och rita tills jag blir så trött att jag inte orkar vara uppe mer.. Eller så går jag bara och lägger mig. Har inte bestämt mig än...


Återkommer kanske ikväll med någon bild på det jag målade igår, om ni vill se. ;)
 Sofia s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0